wat is het mooi hier!!! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu wat is het mooi hier!!! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

wat is het mooi hier!!!

Door: richendaf

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

05 Juni 2010 | Indonesië, Ubud

Na twee nachten in het drukke kuta zijn per shuttle bus naar Ubud gegaan! Kuta was heel toeristische en druk en leeft 24 uur per dag! Soort costa del sol! Het waren twee korte nachten hi hi oordoppen in maar dat hielp niet! Hotel was wel erg mooi met een groot zwembad! Foto 1 hotel kuta!

In Ubud komen we helemaal tot rust! We hebben een kamer die uit kijkt op de rijst velden! Zie foto 2
Wat is het mooi hier en wat een lekker eten!jammie!! Hier blijven we tot 7 juni en daarna we will see!!!Vandaag naar monkeyforest geweest en daar werden we besprongen door de apen ( onze familie leden)!Zie foto 3
Wat een boefjes waren dat!Ze gaan gewoon op je handen, bennen, rug en in je tas zitten! Rich vond dat er 1 wel erg op paul leek!
We gaan morgen naar het Batur meer!We zijn we benieuwd naar het volgende mooie uitzicht!
We gaan weer ff shoppen hier want dat kan heel goed en rich gaat zich een pak laten aanmeten! hmm maar welke kleur!!

Veel liefs van ons!

• 05 Juni 2010 - 09:45

Wout En Jen:

Daffieee! eindelijk een berichtje, helemaal gaaf! Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin, super gaaf om te lezen!!

Die markt... fantastisch he... aan het einde nog maar een keer heen gaan om je backpack te vullen haha! En massages in die salonnetjes zijn ook aan te raden :-)

Geniet er van, jullie gaan alleen maar gave dingen beleven!!

Dikke kus van ons!!

PS van Wout: Vergeet niet naar de Gili's te gaan, als je niet gaat krijg je spijt ;-)

• 05 Juni 2010 - 09:47

Jennifer:

en oh ja... de ervaring die je beschrijft van Kuta... zo hebben wij hem ook! Druk druk druk, chaos maar wel leuk! De eerste keer vonden we het helemaal niks, maar de laatste keer helemaal fantastisch! Vooral het body boarden en surfen was mega gaaf!! En jurkjes kopen natuurlijk, dat kon daar heel goed!

Dikke kussssssssssssss