chillen op de gili's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu chillen op de gili's - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

chillen op de gili's

Door: richendaf

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

12 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Vanuit padangbai met de fastboot naar gili trawangan Dit ging lekker snel! Het is hier super mooi witte stranden, helder turkooise water en je komt de mooie gekleurde vissen met snorkelen tegen! Lekker eten banana pancake jammie!! We hebben een bamboo bed en een outdoor badkamer! Een huis gekko!!! genaamd henk!We vermaken ons prima en gaan lekker een paar dagen chillen on the beach!!! Heerlijk!!Maken veel foto's Oja en de sunset bekeken erg romatisch!!

Heel veel liefs van ons vanuit de gili's

• 12 Juni 2010 - 13:54

Jennifer:

klinkt goed! Paradijsje op aarde waar je nu bent... zelfs onder water!!

Wij zijn lekker druk in de weer dit weekend. Dat is maar goed ook want anders mis ik jou veel te veel ;-) Ben eerst afgelopen week zo'n 54x gestoken door de muggen op de tennisbaan, dus krab me helemaal gek :-(
    En vandaag boeken verkocht op sport en spel, ben net terug en helemaal moe dus ga zo even een tukkie doen!
    Boekenmarkt liep als een trein, denk dat we wel 1500 euro hebben opgehaald dus dat is top!! Kunnen we nog wat mee nemen naar Brazilie!

Nou meis... geniet er nog even van, en volgende keer graag een wat uitgebreider verslag ;-) (of was je toetsenbord te traag haha)

Dikke kusssssssss!!!

• 16 Juni 2010 - 17:08

Carol:

Ha vakantiegangers!!

Klinkt goed allemaal zeg!! Beetje jaloers wordt ik wel. Gelukkig hebben we hier ook een beetje zon!

Nou geniet er nog van en tot snel

• 17 Juni 2010 - 14:47

Huib En Marleen:

leven jullie nog het is wel erg stil daar hoop dat alles goed is

• 18 Juni 2010 - 12:46

Nel (nebaca):

Hallo genieters
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. En zo te lezen maken jullie zat mee. Lekker eten drinken en genieten dat is leven. Neem wat recepten mee, je weet nooit .We missen je lachje wel hoor Rich.Jou ook hoor Daf. Nou maak er nog wat van die laatse dagen en kom heel terug veel plezier maar dat zal wel lukken Groeten Hellen en Nel