back in ubud! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu back in ubud! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

back in ubud!

Door: richendaf

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

19 Juni 2010 | Indonesië, Ubud

Na een paar dagen op gili trawagan zijn we met een bootje naar gili meno gegaan! Daar was het een stuk rustiger en ook veel mooier ! We waren iets te enthousiast dus hebben we heel het eiland rond gelopen met onze backpack opzoek naar een mooie slaapplaats!
Grote stukken van het eiland zijn onbewoond of uitgestorven dus dat hebben we geweten hi hi! We kwamen langs hele mooie plekken.

Het heeft even geduurd maar we kwamen na een paar uur weer bij het begin stuk en hebben toen gekozen voor een hutje in een tuin met heel veel kippen/hanen en wat geiten! Wat vonden we daar in ons hutje een hele grote gore kakerlak! die we naar buiten hebben gejaagt! Hij kon vliegen joh!!! Dus heeft rich de hele hut uitgerookt met insecten spray! Je kon ze met de bezem weg vegen hi hi! Gelukkig konden we de andere dag een steene hutje krijgen dat was iets beter! Alleen hier hadden we scorpionen !Ja daf heeft heel de nacht met een zaklamp liggen kijken of er niet stiekum 1 in bed kroop.(rich heeft dus de hele nacht niet kunnen slapen) maar hij zag er s'morgens naar mijn idee nog wel fruitig uit!!

Verder hebben we heerlijk gezwommen en gesnorkeld! Daf iets meer dan rich en daf kwam een grote schilpad tegen gaaf hoor! Net een aquarium bak waar je in zwemt!Veel gekleurde vissen en mooie koraalen!
S'avonds sterren gekeken bij kaarslicht op het strand en daf uiteraard weer met een zaklamp ernaast!Daf houdt niet zo van klein ongedierte!! Ze was ook nog even ziek van het eten! Dus heeft vaak het kleine kamertje gezien en heeft nog wel moeite om dat emmertje water te gebruiken om je bips af te spoelen!Gaat altijd mis!hi hi

Vanuit gili meno zijn we naar gili t gegaan en vanuit daar naar padangbai met de fastboat! Ja en hij was fast!!
Wat een bumpy ride ! Aardig windje en hoge golven!Vanuit padangbai stond een taxibusje klaar naar ubud!

In ubud zijn we toch weer naar ons vertrouwde adresje gegaan! Three Dewi's! Heerlijk weer een warme douche zonder zout en zand en je wordt er echt schoon van!Dat was op de gili's wel anders!en het goede ontbijt niet te vergeten!Gili's hadden we niet willen missen echte bounty eilanden!

Nu zijn we lekker aan het afdingen en shoppen in ubud want dat kan hier goed! We gaan denk nog een keer een massage laten doen erg relaxed! Vanavond voetbal kijken ned tegen ?
We hebben de vorige wedstrijd ook bekeken 2-0 op gili's met allemaal nederlanders was gezellig!

Veel liefs van ons uit Ubud!
We gaan op 21 juni met de taxi naar denpasar airport op naar amsterdam!
Maar daar denken we nu nog even niet aan!

Jen van harte gefeliciteerd van ons uit ubud! Komt een mooi kado aan!!