Op Gili Air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu Op Gili Air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

Op Gili Air

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

05 Juni 2014 | Indonesië, Gili Air

Na een spannend rit in zowel de minibus als de boot zijn we in Gili air aangekomen. We hebben een mooie slaapadresje gevonden een cottage in een tuin met buiten hangmat en buitenbed. Binnen een nette douche en een kingsize bed waar ik in verdwaal ha ha! S'avonds kun je de bbq's ruiken langs de zee met lekkere verse vis en shaslicks ect. Samen romantische aan een tafeltje aan de zee gezeten. Heerlijke fruitshakes,smoothies en banana pancakes.Lekker luieren op het strand! Oh ja ook nog een leuk amerikaans stel ontmoet waar we lekker mee hebben geklets.Rich heeft een pogging gedaan om het wifi internet te maken bij de cottage!De router hangt bij ons namelijk en rich heeft die even geinstalleerd. Dit was volgens hem nog niet gebeurd! Lol blijft een techneut!Op ubud zagen we trouwens veel hondjes en hier veel katten. Oja lekker gezwommen in een mooie blauwe zee.We gaan lekker verder chillen! Liefs rich en daf vanuit Gili air
Ps mijn buikje groeit!

• 05 Juni 2014 - 18:34

Coby Braakman:

Hoi vakantie gangers

Leuk om wat van jullie te horen. Klink allemaal heel relaxt,romantische,lekker eten.
    Geniet er van. Liefs Andre en Coby

• 05 Juni 2014 - 20:57

Huib En Marleen:

Hoi Richard en Daphne ,klinkt erg goed allemaal heel veel plezier en geniet er samen (3)van ):
    Gr Huib &Marleen