sunset tour, jimbaran en kuta - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu sunset tour, jimbaran en kuta - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

sunset tour, jimbaran en kuta

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

14 Juni 2014 | Indonesië, Ubud

We zijn inmiddels van kamer gewisseld bij three dewies en hebben nu onverwachts de honeymoon suite. Gister hebben we een sunset tour gedaan. We hebben een koffie plantage bezocht. Waar de lawuk koffie eerst door een soort das wordt opgeten en deze vervolgens uitpoept ,waardoor de koffie volgens zeggen een betere smaak krijgt! Gatsie het idee al! Daarna hebben we royal family tempel bezocht waar een ceromonie was. Vervolgens holy monkey forest bezocht in sangeh. Waar rich de king van de apen op zijn schouders had! Stoer hoor! We zijn nog gestopt bij mooie uitgestrekte rijstvelden. Als laatste naar de zonsondergang gekeken bij de tanah lot tempel! Daar kon je naar een holy snake kijken ,mij niet gezien maar rich was nieuwsgierig! Je kon ook op de foto met een python z'on vette lange slang! Ff met een boog omheen gelopen! Vandaag naar jimbaran geweest. Dit is een mooie baai met een heel breed strand, dit ligt naast kuta. Waar we lekker hebben gewandeld en geluncht. Ik een red snapper vis! jammie en rich de satay ayam. Daarna ff geshopt in kuta. Oja en afgelopen nacht om 3:00 holland- spanje gekeken in een kroeg! joepie 5-1 niets voor niets de wekker gezet om deze gave match te zien! Veel liefs uit ubud

• 14 Juni 2014 - 15:22

Jim:

jimbarreman klinkt als een leuke plek veel plezier nog!:)

• 14 Juni 2014 - 17:57

Huib Vreug:

Klinkt goed allemaal behalve die poepkoffie!
    Die witte slangen kan je aanraken en krijg je een gezond leven !!!

Veel plezier nog op Bali Gr Huib en Marleen