back in ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu back in ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rich en daf - WaarBenJij.nu

back in ubud

Blijf op de hoogte en volg rich en daf

10 Juni 2014 | Indonesië, Ubud

We hebben op Gili air voor de laatste 3 nachten een ander slaapadres gevonden met lekker zwembad, nette kamer en de yoga school om de hoek! Daar heb ik een heerlijke relaxte yogales gevolgd. We hebben de zonsondergang gezien op het strand! Fietsen gehuurd om het eiland te verkennen. Snorkeltour om de andere eilanden Gili t en Gili memo gemaakt. Schildpadden en veel gekleurde vissen en koralen gezien. We waren maar met zn zessen dus dat was relaxed! Savonds gezellig met zn zessen wat gedronken tot in de late uurtjes! Meegezongen met seks is on fire die Kate speciaal voor mijn zong! Dat was een goed zingende Italiaanse dame van ons zessen! De bitangen gingen hard! Vandaag weer terug in ubud waar we heel onverwachts de eigenaar made van three dewies tegenkwamen. Die ons weer naar ons vertrouwde stekkie bracht! Morgen gaan we naar Munduk om daar watervallen te spotten! Oh ja ook nog even naar de markt geweest en alweer iets gescoord voor thuis.